Dinner Time...

Fråga mig inte varför men jag har de närmaste två timmarna stått & lagat riktig Skånsk Kalops till middag.. nommanoom
Haha kalla det hemlängtan eller psykbryt, I don´t know!
Var skit sugen på det redan igår & även om mitt lata jag-parkerar-hellre-soffan-i-röven-jag protesterade en hel del så sa mitt nya galet-vuxna-jag-klarar-allt-från-scratch-jag att det är väl klart vi ska göra Kalops..
Har därför fortfarande inte gjort något BB-väsk-inlägg än & vet inte om det blir något senare heller!
Kanske imorgon om jag känner för det efter
köpa-nytt-kök-på-Ikea-&-titta-på-när-sambon-monterar-projektet.. tss ;P
.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi okey :D hos mig har det inte snöat en enda gång... jag saknar snön! haha :D

2011-11-22 @ 21:13:07
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Svar: ja kappAhl har otroligt mycket fina bebiskläder,iallafall på internet :)

Jag tycker HMs amningsbhar är bra, bra utbud på internet, i affären sög det däremot!

2011-11-22 @ 21:37:00
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0