ZzzzZzz

Vaknade & var skit sur över att T ville amma igen....?!
WTF?! Ångest, ångest, ångest..
Det är väl bara tröttheten som kickar in men det känns som jag borde acceptera skeva tider & dygnsrytmer nu?!
Hur lång tid tar det att vänja sig?
Gör man det överhuvud taget?
Går det verkligen att bara acceptera & vakna helt likgiltig utan aningens humörsvängning?

Får väl skylla mig själv som inte sover så mkt utan tar T's sovtimmar & styr med annat.... :/
Buu på mig!
Aja it id what it is, right?
Tips är dock väldigt välkommet!!
Vad ska jag göra för att somna när hon sover?
När ska jag hinna med allt annat?!

Nu blir det iaf ut i friska luften för hela familjen & sen tänkte jag ev. slinka ner i ett bad om bebb somnar.. :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0