Newbie Baby..

.
Dagen bäbis..
Lill´plutt i Newbie från Kappahl!
Helt sjukt vad söta de kläderna är, lite lustiga storlekar bara..
T har idag på sig 62 som borde vara lite för stort till henne, vilket det är också iaf tröjan & midjan på byxorna men längden på byxorna är kanon & de små tosserna kommer nog vara försmå den dagen hon faktiskt "ska" ha 62...!?
Hmm Bebis med lång ben & stora fötter eller lustiga byxor?!
Kombo av de båda gissar jag...
Guud så stor hon börjar bli redan, gäller tusan att ta vara på precis varenda dag som går!
.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Hej! Min kommentar är till dagens blogg, men som "vanligt" är det svårt att göra en kommentar, så jag passar på nu. Kan T ha ont i magen när hon vaknar på natten? Testa med Minifom, droppar som finns på apoteket. Har använts sådär hundra år, men i varje fall använda jag dem på R när han var liten. Hjälper tarmarna arbeta och släpper ut gaser, för det är oftast gaserna som gör ont i magen på små newbies. Kostar ju inte så mycket att testa, menar jag, och helt ofarligt med. Kramar!

2012-01-19 @ 18:33:57
Postat av: Filippa - mamma till Liam & bebis i magen

Världens sötaste tjej! I morgon skickas ett paket till Teela! :) Puss!

2012-01-19 @ 20:00:20
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0