Little Miss Sunshine. <3

Åååh så stolt över min lilla räka..
Efter mycket strul igår (läs: sura miner, gnäll & magknip), en bebis som absolut inte skulle sova & en sväng till BVC (kontroll) somnade tillslut T i min famn vid tolv inatt!
Dumma som vi är gick inte resten av familjen & la sig då dock utan vi satt uppe en stund till & tittade på film..
Ångesten började krypa lite lätt vid tre när jag konstaterade att jag kommer få sova max 1h innan bönan skulle vakna & vara galet hungrig.....
Trodde jag.....
07.30 ganska exakt slog mammas älskade lilla plutt upp ögona & låg & snackade lite i hennes säng!
Inget gnäll, inga gallskrik & inte helt otröstlig...
Hon har alltså sovit 7,5h straight utan ett pip & vaknade på det där strålande, mysiga humöret som vi vet att hon har när hon är hel nöjd med situationen!
Ååh min snutt, hon börjar bli en stor tjeja.. <3
Kontrollen gick också jätte bra, 59.5 cm lång & 5,2 kg vid 8 veckors ålder!
Herre jisses, det var inte länge sen hon var 51cm & vägde sina 3,4kg...!?
Vad fan hände? ;)
Ungen växer som ogräs..
<3 <3 <3
.

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam & lillebror i magen

Sötaste tjejen!

2012-02-21 @ 09:48:24
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Cathryn

Åh, vad jag längtar efter att få träffa henne igen! Suck, det sliter i mystarmen!!! Ha det allra underbarast ni tre där hemma. Pussa Kakan på nosen från mig!

2012-02-21 @ 18:24:31
Postat av: mormor

så söt den lilla prinsessan teela är!

2012-02-24 @ 13:41:43
Postat av: mormor gerty

så söt den lilla prinsessan teela är ! var rädd om henne. ;)

2012-02-24 @ 13:46:06
Postat av: Mamma (Annika)

Snyggt jobbat mamma! (Gerty)

Så kul att se att du kommenterat!

Hon är underbar, den lilla sessan, vackrast i världen!

Mormor Annika

2012-02-25 @ 05:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0