Ramones Friday..

tisha-h&m/jeans-drdenim/uggs-dinsko/halsband-namnhalsband.se/kofta-lindex
.
Fredagen spenderades med T & S.E på Skafferiet som T tydligen tyckte var jätte kul, hon vaknade en stund & stod nöjt i mitt knä & stirrade på de andra människorna som råka befinna sig i hennes synfält just då!
Sen blev det matlagning här hemma.. gooooott
Vid nio bäddade jag ner mig själv med T & Kakan i soffan & mös..
S.E gick hem & barnvaktade lite!
Det är ju ungefär så våra helger ser ut..
Idag ska vi mysa ännu mer & kolla på Whitney Houston & Bodygard på 3:an, städa undan lite ska jag också göra för det har jag lovat min man, dessutom råkar det ju vara så att det är MIN röra som har stökat ner här *wääh....
Om jag dessutom orkar ska jag gå igenom lite kläder också som ska upp på en bloppis!
Har för mycket som bara hänger, mycket med lapparna kvar på.. Buu
Varför tänker man inte mer på vad man handlar?
Har alltid någon bra outfit i huvudet men verkligen?
Har jag någonsin använt "såna" kläder? Eeeh näääh!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0