There is nothing like home..

Pöööh.. Kroppen är utpumpad & dog nog en aning i samma minut som jag parkerade röven i soffan, det vill säga för 10 minuter sedan!!
Jobb 11-22.30 idag.. lallalalala
Imorgon är det äntligen söndag vilket betyder leeeedighet! =)
Började även denna morgon helt fantastiskt men idag kolla jag duktigt fel på klockan istället & konstaterade att kl INTE alls vad 09.50 när jag slog upp de stora blå utan 10.50 & fick duktig panik..
10 minuter innan jag skulle vara instämplad på jobet! Wäääh
Har nog aldrig cycklat så fort.. haha
Fort, fort, fooort.. Trampa, ett, två, trampa.. Ignorera motvinden.. Jobbet i sikte..
Hoppla räcern!
Min cyckel som i vanliga fall ser ut & ska fungera som en cruiser har nog aldrig susat förbi stadens gator så fort förr..
hahah Puuh. Framme!
Efter det har dagen gått i ett & hjärnan har nog fortfarande inte kopplat om för det känns som att jag fortfarande är kvar där..
På Harrys, med mina gäster, bongar hit, bongar dit, kvitton överallt & club musik!
Måste börja lära mig att koppla bort allt det där när jag stänger källardörrn & trampar hemåt igen..
Hur ska det annars gå om en månad när jag ska vara ledig hela dagarna & gå runt & vara tjock istället!?
Well, it is what it is huh?!
Vad gör ni andra ute i lördagsnatten?
Gissar att det fortfarande är förfesterna runt omkring som gäller, musik, goda vänner & drinkar i mängder.. =)
Har det så kul inatt!!
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

ALlt är bra med oss :) söndagströtta bara! Själva? Hur är det med magen?

Kramar

2011-09-18 @ 20:08:58
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hahaha, tycker jag är ubertråkig! =p Spec. till vardags! =P

Med mig är det bara bra, sitter å gäspar lite på jobbet nu! Var ett tag sen man klev ur sängen halv 6 på morgonen. Men from nästa vecka blir det ändring på det! Börjar jobba för manpower som ambullerande receptionist och då ska man vara klar för att ta sig till jobbet kl. 07.00! Jisses! Men pojken är nöjd iaf, få en tjej som jobbar 8-5, mån-fre. =P Hahahaha! Han har inte räknat med att jag fortfarande har jobbet för PRrecords och Kostrådgivningen! Thihi! Gäller att ha fullt upp asså! Fniss!



Hur går det med magen då? Och jobben? Ni saknar mig väl inte harrys? ;) ska försöka komma hem en sväng framöver och tänkte då försöka hinna med ett besök i norrköping oxå! =)

Ha det fint nu! Kram

2011-09-19 @ 08:42:53
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0