Have. To. Go. To. Sleep. Now?

Trött, geggamojja i huvudet, kan inte sova.. wäääh
Måste sova, jobb imorgon, oooorka något.. wäääh
Dumma, dumma, dumma..
Hur kommer det sig att det alltid är såhär när man verkligen VEEERKLIGEN borde ha sovit minst två timmar redan?!
Var super trött när jag cycklade ifrån jobbet 23.30 idag & trodde jag skulle somna i något dike någonstans men ack nej, kom hem, käka lite, gosa med kakan, tog en promis med honom & satte mig i soffan...
Visserligen som ett jävla kolli men sova?
Absolut inte!!
Nu däremot har jag inte längre något val, ska jag överleva dagen imorgon (det är iaf min plan) så måste kroppen OCH huvudet få vila lite..
Några bra knep som gör en sömnig?
Xox
hahahahaha, var tvungen... Eeehm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0