Even this night has an end..

Varit hemma en stund nu men huvudet vill inte riktigt hänga med så har mest suttit & snackat skit med Kakan & kollat på Heros... ;)
.
Sista passet på Harry´s är nu iaf officiellt slut & jag ska nu vara ledig i två månader innan knodden är planerad!
Känns helt sjukt, det lilla som det har gått in men tror stora smällen kommer nästa helg...
Jag är ledig!! Huuuh?
& jisses bananer & herren i Kina.. Hur ska detta gå?
Kommer dra igång så mycket projekt under de här veckorna så tillslut kommer jag inte veta vad jag håller på med för stunden.. hahaha
Fick iaf bakelse av våra fina stammisar som kommer varje lördag kl 12! haha
Gud vad söta dom är, tråkigt att jag missade dem idag.. :/
(känns skapligt konstigt att de på jobbet inte kunde "göra något" men att våra stammisar faktiskt gjorde det)
T.o.m H kom förbi fast de inte skulle in på Harran alls nu ikväll när jag jobbade för att säga hejdå & lycka till!
Buu kommer nog sakna alla muppar ändå.. haha =D
Well, vi får väl helt enkelt se hur den närmaste framtiden ser ut!
.
Kakan blev iaf överlycklig när jag äntligen kom hem & nu sitter vi här & myser i soffan..
Funderar på att krypa ner i ett bad i väntan på mannen! hmm
Vad gör alla ni partyprissar ikväll då?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0