2011.10.09 sunday.

Det är söndag & jobbveckan är slut för denn här gången!
Börjar må bättre nu & det är nog tack vare att jag ändå kunnat gå hem skapligt från jobbet i helgen..
Dock är jag gräsänkling nu i 4 dagar & vet inte riktigt vad jag ska göra förutom att jobba i veckan som kommer!
Känns skit lustigt att ingen drar upp en på morgonen & vill umgås!?
Babe är i Scottland på wiskeyutbildning & kommer inte hem förrens sent onsdag natt.. Buuu
Men jag hoppas verkligen att han har det bra där & får se en massa saker! =)
Jag då??!
Förutom Kakan såklart så står fika med H på schemat idag,
TshirtStore 10-15 imorgon,
TshirtStore 10-14 sen Harry´s 14-19 på tisdag..
Onsdag går jag igenom stängning med "nya" tjejen så då blir det Harry´s 17-22..
Hmm hoppas dagarna går fort!
Nej nu blir det att fixa till sig lite, ut med Kakan & sen bege sig mot stan för fika & vintersko-shopping! :)
Visste ni föresten att det var minusgrader här i Norrpan inatt?!
Gaaaah får nog bli ett par vantar också & kolla vinterjacka som når om magen!..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0