This weekend in words..

Jaha då var det helg igen!?
Jisses vad tiden går fort..
Jobb & packning precis hela veckan & än är inte jobbveckan slut!
Idag kör vi TshirtStore 10-13 & Harry´s 18- eehm?...
Jobb, jobb, jobb, samma imorgon med då bara TshirtStore hela dagen!

Lyckas tydligen jobba precis varenda dag när det är fint väder..
Slår aldrig någonsin fel!! :/
Hoppas på fint väder i Juni när jag tänker ta mig själv lite semester i två veckor & bl.a åka hem till Skåne, fira min brors student, dra en sväng till London & ev. spendera midsommar i Enviken med bästa vännerna..
Håll tummarna! ;P

Hugo igår då..
Vad var grejen med vakterna igår?
-"Det är 23 här!"
Ooooh no shit Sherlock, vi är där varje helg..
Dessutom var det sjuuukt segt med folk!
Fredag innan lön huh?
JAG har bl.a inte fyllt 23 än (2 Juli, remember that!) & att neka de där två killarna var ett vääldigt oklokt drag då det oftast spenderar en hel del när de går ut...
Inte förrens han kom på att hälften av oss jobbar på krogen tänka han låta oss gå in!
(Dock kom inte grabbarna med oss så det fick snällt vända igen! Bye Bye!)
Vaa fan!
Som om det egentligen spelar någon roll var vi jobbar!?
Buu vi saknar Johan i dörren!
Överge oss för fan inte sådär igen!! =D
Tack tjejer för en jätte trevlig kväll..!! <3
l.ov.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0