One Day In May..

Sol, hagel, sola, hagel, mulet, regn, sol, hagel?!
Förhelvete bestäm er!!
Det verkar som att vädergudarna har förklarat ett mindre krig mot varandra för tillfälligt...
Varmt är det inte heller längre... WTF?!
Avslutade 40h helgen igår med extra öppet på Harran pga 1 maj..
Segt som fan då ingen egentligen visste att vi hade öppet!
Däremot kan jag tänka mig att jobba söndagar om jag & M får inför casual sundays 12-18..
Sjukt soft att chilla runt i våra egna kläder & servera lite kall öl & egenkomponerad söndagsmeny på uteserveringen till folk som bara sitter & myser i vårsolen!! ;)
Jag gillar´t!!
Iaf, måndagen är här igen & det är ny vecka..
Vilket innebär jobb även ikväll men inte än på två timmar så nu sitter jag här i soffan, chillaxar med kakmonstret & väntar på sälle!!
Det blir full fart hela veckan så det gäller väl att passa på de timmarna som faktiskt är helt lediga & utan "måsten"..
Vad ska ni göra idag?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0