<3..

Helgen har varit lång..
Jobb-fred & lörd med trädgår´n mys på kvällen & vidare till Hugo för lite ass shaking med S!
Hade så sjukt kul, men retar mig på att vi inte gör det oftare.. Buuu
Igår var vi iväg hela gänget från harran & körde GoCart, hysteriskt roligt!!
Hade helt galet roligt under hela dagen & det tror jag de andra också hade.. =D
Tack, tack, tack..
Nu såhär i efterhand med skadad rygg kan jag väl undra hur fan jag körde egentligen men wtf jag VANN ju c-finalen med maaarginal! Ooooh yeah..
Dooock, som den dåliga förlorare jag är (ja jag skäms!) grinar jag fortfarande lite över att jag vart blockad fyra varv i tidskvalet & egentlien skulle gått vidare till b-final om man kollar på tiderna OCH surar även lite över att jag inte vann de där förbannade Iron Maiden biljetterna!! Buu
Men blockandet kommer du få äta upp nästa gång, biljeterna hade jag inte en chans på ändå!!! ;P
Iaf, middag/menyprovning på kvällen & sen ganska tidig hemgång för film i soffan..
Oooh like it, like it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0