Pity for a dime...

Listan börjar sakta men säkert bockas av för dagen..
Fixa naglarna - check
Skicka mamma´s nycklar - check
Ringa vårdcentralen - check
Apoteket - check
betala räkningar - check
Nu återstår promenix med Kakmonstret & sen käka lite innan det blir dags att åka hem till Haga för utfodring av andra djuret & sjukstuga..
fan vad jag hatar att vara förkyld.. (allergin uteslöts av apotekets personal idag!)
Så jag hoppas verkligen att alla konstiga grejor dom gav mig verkligen hjälper nu, pallar inte med denna rethosta längre!!
& det gör ingen anan heller för den delen..
Här snackar vi att det låter som att jag kommer hosta upp lungorna snart & det känns även så, näsan rinner & är totalt igentäppt om vartannat & det kliar i örona(?)...
<3

Kommentarer
Postat av: James

du glömde ringa din stackars lillebror :(

2011-04-26 @ 22:49:06
Postat av: James

Du glömde ringa din stackars lillebror :(

2011-04-26 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0