Darling Darling..

"If I had to I would put my self right beside you
So let me ask, would you like that?"

Lördag, 13 grader, molnigt, jobb väntar, chefen vill att jag ska svänga förbi H&M & köpa färgglada strumpor (? hmm)
& jag är precis skev i pärat....
Hoppas på liknande drille på jobbet idag iaf, då vore mitt liv en aaaning lättare! ;P
Mitt stora sällskap gick från något lite oönskade till kvällen höjdpunkt!
Gillar såna gäster!! =D
Får se vad kvällen väntar, utgång uteblir oavsett pga av bowlingen imorgon..
Här ska det hem & sovas efter utstämlpling!!
Tröööööött tjej!? Jäääh!! Zzzz
Idag lyssnar vi btw på:
LostProphets
Hoobastank
In Flames
Bullet For My Valentine
Nomy
Danko Jones....

Enjoy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0