Selling the drama..

Sista dagen alltså...
Tåget mot Norrpan går redan 17.45 men jag funderar ändå på om jag ska ställa mig & vinka av det istället för att följa med!! ;)
Vill inte åka hem, trivs ju så bra här.....
Vill inte åka hem till alla assholes där hemma som tydligen inte har annat att prata om än MITT liv, kan det verkligen vara så tråkigt att vara dem?!
TRAGISKT!!
Aja skit i det nu..
Ska försöka stänga av allt de sista timmarna, bege mig mot stan med en STOOR kaffe i handen & bara glida runt i butikerna ett tag!
S & V´s inflyttningspresent är redan fixad & det blev lite shopping igår så det får nog mest bli att titta runt idag..
Pengar på måndag hjälper tyvärr inte mig när jag behöver pengar idag!! ;)
Finns risk för att min plånis kommer skrika högt & gapa tomt mot mig lagom när jag ska parkera arslet i regionaltågets hårda säte...
hmm I can live with that??!


-" And to love: a god
and to fear: a flame
and to burn a love that has a name
and to right or wrong
and to meek or strong
it is known, just scream it from the wall" LIVE - Selling the drama

Kommentarer
Postat av: Joachimmelisa

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 17:37:36
URL: http://joachimmelisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0