Eyes as Candles

Magen är fylld med Thaimat, eller nja halv full iaf..
Jävligt snålt när man käkar buffe på take away här i stan!!
Två jävla fack i lådan & vadå, ett måste jag ju ha ris i..
Vad är det för mening med att blanda allt sen då?
Vill ju kunna känna smaken av varje sak för sig!!
I don´t get it!!
Vad hände med flera "fack"?
Iaf så står jag i butiken idag igen, 10-19 är det som gäller & även imorgon blir det TshirtStore då enbart 10-16..
Skakar loss med mina män (läs: skyltdockorna) här inne, gör fula miner i skyltfönstret & väntar på min laddare!!
Ytterligare ett problem i vardagen, mitt liv står still utan min telefon..
Hur skevt är inte det?!
Teknikens jävla under.. Buuuu
Tomtens Nissar har inte varit inne med några nya varor heller så någon vidare julafton vart det inte heller!
Börjar känna mig lagom neg & avdankad..
Make my day please!!? Pretty Please...
p u s s


p.s Så länge kan ni lyssna på Passion pit - Sleepyhead i väntan på att jag ska bli människa igen! ;)

                  


Kommentarer
Postat av: S

va ska du med laddare till om du ändå inte svarar, eller är kontaktbar på telefon.. ;(

2010-10-12 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0