Mini Me..?

Vaknade upp klockan sex i morse med stora, galna, svarta ögon....
& ja sådär har väl ungefär min morgon sett ut!
Kaaaaasst morgon humör?! Well thats just my middlename..
Står iaf i butiken just nu & väntar på att F ska komma tillbaka från frisören & på att jag ska få gå hem & självdö en smula!!
Imorgon drar nämligen F, L & D till Stockholm på KickOff & jag får stanna hemma & jobba..
Avundsjuk? Vaa, Jag? Noooo....

Dagens planer lutar iaf åt lite roligare saker...
Eller ganska spännande i mitt fall!
Det blir en sväng ut till Kolis vid fyra där vi ska få träffa den omtalade kastanjekickern S..
Som tydligen enligt D´s föräldrar skulle vara någon slags Mini Me!
Så som sagt, det ska bli jävligt intressant att få träffa en tjej som kommer påminna mig om mig själv när jag var 16..
Undrar lite hur det kommer funka, minns ju hur jag var för sex år sen..
Totalt jävla fucked up i min egen mening men jag hade kul! ;D
Underbart!!

GBG var btw galet, intensivt, välbehövligt, roligt & lika fantastiskt som vanligt!!..
Bilder kommer!
L.O.V.E


HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Ida

haha vilken skojig bild :D

2010-11-17 @ 12:38:19
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0