Don´t stay in..

Naglarna är nygjorda & har nu fiiint mörklila lack på "tipparna", dock är det inga monster klor utan mina egna nerfilade stumpar.. =)
Lägger in en bild sen!
Efter det har vi iaf mest sprungit runt på stan & letat efter grejor som jag inte ens trodde fanns, i form av bl.a ett par rosa paljett hotpants..!? hmm
haha tror aldrig jag har sett något sådant förr men jag kan slå vad om att vi kommer få oss ett gott skratt ikväll!!
För vi ska nämligt skutta loss inne på klubb AQUA hela natten..
Tramp & stamp musik för hela slanten, kanske inte riktigt något jag skulle sätta på hemma men det ska bli fantastiskt roligt i vilket fall som helst!! =D
Någon mer som ska dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0