Woop Woop!

Eftersom jag tillbringat helgen ute i solen & med D så har det inte blivit mycket skrivit..
D tycker nämligen att jag är skit mesig när jag skriver & sitter bara & suckar hela tiden!!
Då undviker man att sitta vid datorn överhuvudtaget när han är med för det blir lätt lite tröttsamt.. hmm

Men nu står jag äntligen på jobbet igen efter några dagars ledighet & kränger tisher!
Riktigt dött än så länge, men det Norrköpingska samhället verkar inte riktigt ha vaknat till liv än så det kommer väl..
I vilket fall så pumpar musiken & tisherna hänger på plats igen, nu väntar jag bara som ett otåligt barn på julafton efter postgubben som ska komma med nya fiiina prints.. Jiiippiiieee! =D

Hur var midsommar?
Hela våran helg har varit hur skön som helst, blev ett litet snabbt avbrott i lördags när det skulle jobbas några timmar på Harry´s men för övrigt har vi bara slappat vid poolen, solat, badat, grillat & umgåtts med våra nära&kära..
Could it be better?!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0