It´s a crazy day..

God förmiddag alla!!
Syns det att jag gillar gult en del?.. hmm
Såg nyss att tishan jag hade sist när jag jobba också var gul ju..
Jooobbigt! =) haha

Just nu står jag i butiken, viker lite tröjor, letar bra musik, & snackar lite skit med kunderna som kommer in..
Vad gör du en dag som denna?
Märkte att vädret inte var det bästa när jag gick hit men det är ändå inte mycket folk på stan..!?
Where are you??!
Bakfulla i sängläge?
På väg hem från efterfesten?
Sovandes på en bänk i kaktusparken?
Ingen kan väl ha missat att vi har studenmtvecka i lilla Norrköping?!
Ha en skööön dag dudes!!..
love

Kommentarer
Postat av: Pelletindra

I love this page.

2011-01-03 @ 18:38:20
URL: http://pelletindra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0