A girl has to eat when a girl has to eat!!

201007021150 (MMS)

Yes det blev Highlander för första & sista gången.. Har fått höra att de skulle ha bra mat, & jo det finns säkert något annat än det vi åt som är gott... Fine, vitlöksbröden var mumsiga & tzatsikin med men inget av det andra!! Potatisarna var som fyra studsbollar & gick inte att äta, pommen var sönderfriterad eller bara fisljummen, det tog 15 min att få in klyftpotatisen som OOPS dom glömde att fråga om när vi nästan var klara, två av oss fick nämligen ingen potatis för hon hade visst glömt berätta att den potatisen som tillhörde rätten var slut & för att inte prata om spättan.. Om ni tänker er att ni får hela fisken framför er & halva den här biten består av fisk, resten är bara frityrdeg.. Vad gör man då? Jodå från början väntar man bara på att de ska be om ursäkt & bjuda på kaffe eller något... Men när den här tjejen kom fram & frågade om vi önskade något mer, då gick proppen.. Ingen hit att behöva sitta & bli irriterad på sin egen födelsedag så jag bad henne om notan & en jävligt bra rabatt haha & jag tror t.o.m jag gav henne THE LOOK också.. Ni vet den där sura, när man spänner ögonen i någon så de vet att man menar allvar.. Haha stackarn!! Men bara en kortis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0