What the F?

Datorn har pajjat hemma så inga inlägg & inga bilder kan fixas..
Blää alltid strul men det kanske är lite hälsosamt ändå för en datanörd som jag!.. =)
Hoppas iaf på att det blir en sväng till Ystad snart nu när det inte blir något Egypten för oss i februari..
Längtar ihjäl mig efter er & nu när F äntligen har fått sin lilla Liam så längtar jag ännu mer!
Kommer snart, jag lovar, kanske får bli mitt i veckan om det är enda möjligheten men ändå..
Nu ska bilen fotas & finally läggas ut på annons så jag blir av med den sen lutar det åt bio ikväll om vi hittar något vi vill se, inte riktigt överens än nämligen!
Resten av helgen vankas det jobb från tidig start så även denna helg kommer springa iväg..
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra?? hmm hjälp!

Ha en bra kväll iaf så slänger jag in lite inlägg så fort jag kan..
Xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0