Summer Mornings.

Gör inget annat än att längtar till sommaren nu..
Det har börjat snöa utanför mitt fönster igen & jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!
När ska solen titta fram igen & värma våra frusna själar?
Efter min & Brandos två timmars runda igår har vi fått upp lite flås igen iaf & efter fyra blir det termobrallor på & ut till Kolmården för lite lek..
Sjukt vad mycket frisk luft & motion man får egentligen när man har en sån här hund! =)
Se ytteligare en anledning till varför det ska vara sommar, så man kan vara ute hela dagarna utan att frysa röven av sig!...
XoX
En bild hemmifrån fina sommar Ystad!.. =)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack för inlägget :) Nu går det att kommentera igen!



Allt bra med er ? Kramis

2010-02-10 @ 16:47:49
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0