Rise & Shine.

Klockan ringde 7 imorse med någon skev jobbig låt..
Golvläggarn kom en halvtimme efter & nu har de gått igen?
Hmm, spackling av ett hål är vad dom har åstadkommit än så länge..
Fan vill ju ha nya golvet NUUUUU! =)
Det ser iaf ut som att familjen Taikon har flyttat in & kyl/frys/spis & diskmaskin tar nu upp halva mitt vardagsrum.
Kylen ska jag ifs inte gnälla över, det är ganska soft att bara luta sig lite i soffan & ta det jag vill ha.. haha =)
OS-febern har svalnat lite i övrigt men det blir några hopp i soffan när våra svenska hockeyhunkar drar 3-0 mot Finland i sista gruppspelet..
Guldhjälmar på gång igen kanske!?
Det är väl ungefär det jag roat mig med denna morgon, det & att vara så mkt i vägen som möjligt för hantverkarna som just nu lyser med sin frånvaro..! =D
Ooops! Tror ni det var jag som skrämde iväg dem? hihihi
Hur har er morgon varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0