Need. Food. Noooow.

Eftersom jag för bara ett par timmar sen fick veta att JAG kommer stå för en tre-rätters ink. välkommstdrink & dryck under kvällen på Nyårsafton fick träningen skita sig & det fick bli att åka direkt till närmaste affär för inhandling av diverse gottigt.. =)
Smarrigt värre kommer det bli med bl.a lite grillade havskräftor till förrätt! namnamnam

Galet mycket mat pågång nu, då det vankas "kvällsmat" ute i köket..
Var tvungen att lova att skriva det här snabbt som ögat så det är väl dags att avsluta nu!! =(
Jag återgår till mitt rötjut & svänger rumpan till bl.a det här:

Prince & the revolution - Kiss (finns på spotify)



En jävla mix.. Well I know, men det blir så när man sätter en jävligt blandad lista på shuffle! ;D
Kärlek till er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0