Intense...

Som ni kanske har förstått, kom vi faktiskt hem till Norköping igen..
Trots att vi trodde det var ett dött lopp där ett tag! =)
Hem till verkligheten var det ja.. hmm
Det har varit ett par intensiva dagar hemma i Ystad men det har samtidigt varit skönt att få träffa några iaf & speciellt familjen!!
Massa fina julklappar, julmys & määängder av mat..
Bl.a gav tomten mig:
Bälte från Marlene Birger
Oversize tee från Kling
Ljusfat med sex olika lyktor
Underkläder
Pengar
Träningskläder
Smyckeskrin
Ring från Kenza/Guldfynd
Elvisp
Tröja från Diana Orving (i en ny färg)
Presentkort
& mycket annat smått & gott från julklapps spelet... =D
Med andra ord är jag hyffsat nöjd över denna jul, trodde inte det skulle bli så många klappar nu när jag räknas som "en av de vuxna"..
Shiiiit, var är jag vuxen någonstans?!
Förstår inte vad de syftar på... ;D

Well, nu är det iväg till gymmet iaf!
PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Så mysigt att träffa er! Vill göra det oftare!



Tack igen för de fina presenter Liam fick! Kramar

2010-12-27 @ 20:43:40
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0