From AM to PM..

Jävla väder..
Blev inget Ullared för oss idag heller! =(
Så ja på riktigt, jag spenderade två timmar av min morgon åt att sura över vädret..
Surfi**a var mellan namnet! ;D

Istället blev det lunch på stan, 1½ timme på gymmet för ett stenhårt ben/rump-pass, på med klackarna & iväg för mysmiddag med vännerna & nu har jag äntligen landat i soffan igen för en timme med D, Maria Wern & hennes olösta fall..
Jag gillar´t! =)

Vad har ni gjort denna söndag?

"Baby this town rips the bones from your back
Its a death trap, it's a suicide rap
We gotta get out while we´re young
`cause tramps like us, baby we were born to run" Born to run - Bruce Springsteen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0