Broken bottles?

Wääääh det är inte bara julhets vi ska gå igenom innan det här året är slut..
Imorgon är det nämligen NyårsAfton villket också innebär att folk är som mest hysteriska över vad de ska ha på sig, vem som gör den bästa & mest nytänkande menyn, vem som har den galnaste festen & vem som får den första nyårskyssen....!! oooooh hysteriskt! ;D
Själv ska jag strax bege mig mot Systemet & inhandla törstsläckare åt oss alla..
Det blir tungt! buu
Tror ni jag är den ända som kommer vara där idag?
Eeeehm guess not!
Träningen lyckas antagligen bli lidande idag också eftersom jag ska vara på jobbet (Harry´s) halv tre & VERKLIGEN behöver börja plocka undan här hemma innan..
Varför är D på jobbet när jag behöver honom?!
Knäböj i baren?
Intervaller runt puben?
Pull ups i kristallkronan?
Har ni någon bra idé?


Får kanske nöja mig med att jag ser gaanska smidig ut ibland.. ;D
k.ä.r.l.e.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0