It´s kind of my drug..

Kunde inte slita mig från böckerna igår så såfort sängen kallade efter jobbet igår drog jag ut "När jag hör din röst" från bokhyllan & fortsatte läsa om denna förbannade eviga kärlekssagan... =)
Jepp thats me, ger mig inte förrens jag har läst alla!!

Vad tycker ni om kläderna från Lindex föresten?!
Är sugen som tusan på koftan & brallorna, dock var byxorna lite stora & jag kan inte bestämma mig för om dem ska vara tighta eller lite stora?! hmm
Köpte en klänning på H&M också igår men den får ni se på lördag..
Me and my maxi dresses.. pust

Aja tillbaka till verkligenheten, nu blir det duschen, ut i solen en sväng & sen ska det jobbas från 14 på Harry´s!!
112:an idag, det vet ni ju!!!! =D
l.o.v.e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0