19.15

Oj var några dagar sen nu, så road var jag av det här tydligen.. =D
Nej har varit ett par bra dagar, trött som vanligt men det var kul att jobba i lördags, efter jobbet blev det Palace en sväng..
Söndagen blev slapp som fassiken, lite städning, typ hundra CSI-avsnitt, tacos med D, S & V sen neger&president för hela slanten..
Är verkligen sämst på kortspel men fick till det några gånger där på slutet.. tss
Idag har vi suttit i en konferanslokal 6 timmar i sträck, utb. med jobbet om alkoholservering!
Riktigt intressant men säg det de flesta av oss inte redan visste, road som få av en hel del skumma frågor blev jag dock & jag hoppas på en lärorik dag imorgon då polisen kommer för att prata om droger.. =)

Nu liras det soccer på tv & jag kollapsar nog snart av syrebrist pga vrålstora gäspningar..
Zzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi röjde ju på neger å president!

2009-10-12 @ 01:35:26
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0