I´ve been a good girl..

haha ett litet smakprov på årets önskelista!.. =D
Hoppas tomten tittar, jag har ju varit så snälla näääästan hela året.. hihi

* Plattång
* Gästabok fr. Ordning&Reda (svart "orm"skinn)
* Presentkort - kläder
* Presentkort - IKEA
* Hårförlångningsutbildning
* Tavla fr. Carolina Gynning
* Twilight-böckerna (alla fyra)
* Wallander boxen
* Sängkläder fr. Ellos (Lovisa i syren, grå & vit)
* Sängkläder fr Gant & Lexington
* Espressomaskin
* Års-prenumeration på Elle
* Presentkort - MakeUp Store
* Spelet Man&Kvinna
* Systemkamera
* Massa pengar
* Smycken från Tomas Sabo & Ti sento

Jupp det var väl en del iaf, kommer alltid på mer vartefter men hälften av det här skulle nog bara önka att jag ens köpte till mig själv.. haha
Du känner dig inte lite givmild eller så?
Isf vet ni vart jag finns.. hihihihohohohaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0