Coffe break.

Blev en liten sovmorgon här i the casa of löööv för att sedan sätta direkt igång med ytterligare några lådor..
Igår fick vi thank god upp det mesta av kläderna som tydligen var de som tog mest plats i lilla rummet! Puuh..
Nu saknas det bara en tv-bänk, en till bokhylla & en byrå samt lite små fix sen är vi klara.. =D
Klart det kommer väl ta några månader till innan allt har hittat till sin plats men så är det väl att flytta gissar jag, aldrig varit såhär mycket alla de andra gångerna jag rört på mig men det är klart nu är vi två som har en massa grejor & man har väl samlat på sig en del från andra lägenheten också..
När vi flytta in i förra lghten var det mesta mitt från Falkenberg & Gbg & sen tillkommer det ju grejor allt eftersom åren går! =)

BTW har inte hittat USBn till mobilen än så bilderna får vänta tills jag sprungit på den lådan någonstans! tss
Nu blir det en kaffe hos L innan kaoset börjar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0