One week or another.

På några dagar kan det hända mycket märkte jag förra veckan..
Hann knappt utanför dörren innan vi hade inbrott i källaren bl.a.. Det värsta är väl egentligen inte själva inbrottet utan det faktum att du faktiskt behöver två olika nycklar för att ens komma in där nere!
Hur kan någon som inte bor här komma åt båda eller åtminstonde den ena då källardörren inte var uppbruten..???

Annars hade jag jätte jätte trevligt i Göteborg, vill inte åka när jag är där & längtar tillbaka såfort jag åkt hemåt igen..
Jepp det är någonting med den stan helt enkelt!
Solen sken så ena kvällen drog vi iväg på tapas & ölrunda runt götets små uteserveringar, länge sen det var så trevligt att bara sitta ner på arslet, käka goda små rätter, dricka öl & snacka skit med S & L..
Annars vart det ansiktsbehandlingar & vaxning som planerat!
Skööööönt..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snuttan! Nu har det gått gör långt! Du åker till Götet men inte hem??? Vi saknar dig här..... //Mamma

2009-04-17 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0