I´m the biggest breakfast-lover in the world!

.
Härliga frukostar..
Finns det något bättre?
Synd att man inte får tummen ur & gör det här varje morgon... :/
Är alldeles för bekväm & lat I guess men ibland får jag till det & det är precis vad som hände häromdagen!! :)
Äggröra med bacon, jordgubbar, en halv grapefrukt, yoghurt med musli & russin & en kiwi (som tyvärr inte kom med på bild)!
Vad brukar ni äta till frukost?
.
Så idag ska vi ta nya brummen till vovveaffären & köpa hundmat sen ska jag & T bege oss ut på landet för mys, fika & poolhäng med B & S..
<3
.
.
translate// I´m a huge breakfast-lover but way too lazy to do this every morning!!
Today we are taking the new car out on the country for coffee, sun & chill by the pool with B & S.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Blir lite smått avundsjuk, när jag ser de där frukostbilderna... Sådär brukar det aldrig se ut hemma hos mig. :(

2012-06-08 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0