My body died & went to hell..

Aaaaj som fan men åååh så skönt nu efter!!
Min avslappningsmassage kom från helvetet, ryggen har blivit värre & massören fick trycka ut knutor & låsningar i 60min istället... :/
Tur att hon verkade riktigt duktig på det & det känns nu att en del faktiskt lossnat!
Därför har hon nu även skickat mig till en zonterapeut för behandling, fick även order om massage oftare & styrketräning av stödmuskler...!!
Buuu
Tyvärr tror jag inte att jag överhuvudtaget kommer komma ur sängen imorgon men den som lever får se!! ;)
Xox


Kommentarer
Postat av: Sanna

Då hoppas jag verkligen att du kommer gå här på zonterapi samt massage annars blir jag besviken :( Puss!

2012-05-31 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0