Fuck a Duck...

Jag har problem......
Barnvagn & tågresa?!
Wääääh, hur tusan ska jag få med mig både vagn, bebis, mig själv & väska?
Några tips?
Eftersom tanken var att jag antingen skulle åka bil eller iaf få sällis på tåget & det sket sig har jag nu t.o.m börjat fundera på att skita i att åka ner...
Att hyra bil själv en hel helg är alldeles för dyrt & jag drar mig lite för att åka tåg själv första gången T ska följa med...!?
Känns bökigt & styrigt.
Vagnen måste fällas ihop, jag måste hålla i henne samtidigt + väska till oss båda på det, för att inte prata om hur jag ska ta mig på & av tåget sen också..
BuuuBuuuBuuu.

Kommentarer
Postat av: Hanna Schmontana

Ta barnet i bärsele och er resväska i vagnen! :) Sen får du helt enkelt tvinga tågvärden eller någon annan vilsen själ att hjälpa dig ombord på tåget. Du fixar't!! :)

2012-03-13 @ 11:56:35
Postat av: zanna

Hej tjejen..be tåg personalen om hjälp..Plus att du behöver ju inte fälla ihop barnvagnen innan du har kommit på... Kram

2012-03-13 @ 11:59:59
Postat av: Cathryn

Dra ombord vagnen, placera T där hon ska vara och fäll sedan ihop vagnen. Har du underrede på vagnen kan du ta väskan där, annars har du väl hjul på väskan? Be dem som står runt dig om hjälp, de hjälper gärna till! Kram!

2012-03-13 @ 16:38:48
Postat av: gerttie mormor

hej beccis å teela ta er ner till malmö med tåg sen kan vi hämta er där. ring upp mej så kan vi pratas vid älskar er kramar mormor å morfar

2012-03-16 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0