Twinkle Twinkle Little Star..

Mannen jobbar, T & Kakan sover gott & vad gör jag då?!
Det kliar i fingrarna precis som vanligt när R jobbar 6 dagars & nattklubb... :/
Såå, jag sitter & kladdar!!
Såg någon liknande tavla för ett par månader sen & blev inspirerad..
Lustigt att jag hade kvar det i minnet men så kan det gå!!
Nöjd är jag iaf så det blir inramning & förhoppningsvis blir den upphängd i T's framtida rum.. :)
Ska väl fortsätta med mitt barnvise-kladdande, Imse Vimse Spindel kanske?!
Vad gör ni en torsdag som denna??!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Snyggt :-)



Jag sitter o sorterar musik på min dator

2012-06-07 @ 21:58:24
Postat av: Sandra wetterlöv

Åh gör en till mig med;)

2012-06-07 @ 22:09:37
Postat av: Cathryn

Vilken kul idé! Det finns massor av roliga barnvisor som du kan göra. Och så blev den ju väldigt fin. Kanske en affärsidé???? Måla, skriva och rama in, sälj sedan. :)

2012-06-08 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0