This past week..

Veckan som gått har verkligen varit ganska omtumlande..
Jul, Nyår, familjen på besök vid ett gäng olika tillfällen & sen en helt ny familjemedlem på det!
Jisses..
Det var 2011 det, ett år jag aldrig någonsin i hela mitt liv kommer glömma pga av både sista veckan & resten av året som gått!
Mycket har hänt, en del glömt, en hel del som kommer finnas kvar i resten av mitt liv & allt där imellan..
I samband med denna sista vecka av 2011 har vi även fått en massa fina julklappar & tjusiga små saker till bebben..
Bl.a det här:
.
Fina kläder till bebb av mamma & lillebrorsan, bebbe-skor som gammelmorfar hitta på Madeira & världens snyyyyyyggaste lampa (stått på önskelistan i ett år nu!), även en flaska vin, R fick en whisky & så fick vi en flaska Taittinger..
Av pappa & hans sambo fick vi en tripptrappstol till bebb.. =)
.
Tack så jätte mycket för allt fint & för att ni kom upp & hälsade på..
Trot eller ej men jag tyckte det var ganska skönt med sällskap såhär när v bara är hemma!
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0