Cher...

.
Trötta morsan checkar in igen..
Tydligen går det inte att kommentera varannat inlägg jag gör från telefon!?
Wonder why?
Lördag är det iaf & babe är på jobbet igen, med andra ord är jag ensam hemma med T & Kakan...
Boooooring, T sover & Kakan vill bara våldshångla hela tiden eller gosa!
Så vad ska jag göra?
Vi får väl se helt enkelt, inte så lätt att hitta på något med en lite bebb tyvärr när man inte kan ta sig någonstans direkt..
Kanske skulle ta & skriva klart min förlossningsberättelse.. hmm?!
Vad gör alla ni andra ikväll?
.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Aha! så det är därför? Okej, då är det problemet löst. :) Tänkte be dig om att ringa någon gång, när du har tid. Jag är så nyfiken, men har ju själv bara lyckats ringa när du inte haft tid att svara. Längtar efter att komma hem till er och träffa er allihop. Men för tillfället är ekonomin i botten, så jag har inte råd att åka så långt. Själv försöker jag, som du vet, sluta med alla sömnpiller jag har ätit i så många år. Skitjobbigt, kan jag tala om. Vaken typ 22-23 timmar per dygn. Jag är ju förutseende som du kanske har hört av R, så jag har köpt klänningar till Teela, som hon kan ha först när hon är ett år... ;) Det är rea överallt!!!! :)Vill bo närmre!!! Suck... Just nu är det massor av hormoner som ska ändra sig i din kropp, precis som de ändrade sig när du blev gravid. Med den skillnaden, att nu ska det gå jättefort. Förlossningen tar ju inte 9 månader på sig, som graviditeten. :~ (hur gör man för att få den där grejen att stå upp?)Så räkna med att må så där, de närmaste veckorna. Sedan blir det bättre och du orkar7får lust att göra mer. De första månaderna är det mest att sitta hemma och känna sig ensam. Men det blir bättre! Lovar!!! Kram från svärmor!

2012-01-21 @ 19:43:30
Postat av: DESIGN BY EKBERG

Hej:) jag köpte det från min senaste skola men det går att beställa på internet! här är några sidor i alla fall!

kram



http://www.bergman-johansson.com/shop/katalog.asp?Kat=V%E4lj+kategori+h%E4r&Artnr=&Bensok=m%F6nsterpapper&ArtPerSida=4



http://www.slojd-detaljer.se/ArticleSearch.aspx?orgKeywords=*m%C3%B6nsterpapper*&keywords=*m%C3%B6nsterpapper*

2012-01-22 @ 22:45:01
URL: http://designbyekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0