BabyGym?

Okej, jag behöver hjälp!
Det verkar som att T verkligen behöver ett babygym som hon kan ligga & götta i..
Hon är så nyfiken på allt som finns runt omkring & jag tycker lite synd om henne när jag t.ex ska laga mat & hon bara får ligga där rakt upp & ner!
Dessutom verkar det som hon är i grymt behov av lite hjärngympa då hon numera härmar allt, skrattar & ligger & snackar för sig själv.. <3
.
Men vilket ska man välja?
För visst vill bebisar ha en massa starka färger att titta på?
Varför finns det då så många i neutrala naturfärger?
Ni som har haft gym till era små, vilka "hängen" gillar dem bäst?
Speglar, djur, bollar, alla små gömmor i mattan?
Hjääälp! :)
.
(klicka för att förstora bilderna)

Kommentarer
Postat av: Hanna Schmontana

Jag röstar för giraffen.. Vilken gulle!! =) Hur är det med er gumman? Kan vi inte ses någon dag?

2012-02-11 @ 09:25:45
Postat av: Cathryn

Jag tycker den med ugglan är häftig! Många djur som hänger ovanför huvudet. Men jag tror du kan välja den du tycker är finast. Antingen älskar hon att ligga på golvet eller så avskyr hon det. Akta bara gosedjuren så inte Kakan tror de är till honom. :)

2012-02-11 @ 12:14:34
Postat av: Jonna

Jag tycker den med ugglan. Annars kan jag tipsa om ett från Tiny Love, som vi har till lillen och som är väldigt uppskattat:



http://www.jollyroom.se/produkter/leksaker/baby-nyfodda/babygym/tiny-love-babygym-playground-kick-play.html

2012-02-21 @ 10:02:46
URL: http://jonniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0