Yeah, I'm THAT kind of mum!!

Jaha då ska vi bege oss ner till jourläkare vid åtta..
Hosta, snor & feber vill inte ge med sig!
Stackars plutt! :/
Kan inte hjälpa att jag blir riktigt irriterad & upprörd över hur vår VC sköts...
I två dagar nu har de inte haft tid att kolla på T utan föreslog att jag skulle ringa 1177 idag efter klockan fem så fick dem hjälpa mig istället....
Annars kunde vi ju alltid komma på drop in på tisdag om det inte blir bättre....?
WHAAAT?!
Ja för vi väntar ju gärna i 4 dagar på att få gå ner till VC, sitta där i två timmar med en sjuk bebis & vänta på att KANSKE få komma till läkare....
What is wrong with this picture?!
Fucking taaards!!

Det är alltså viktigare med alla de klippkorts-pensionärer som sitter hemma & självdiagnosiserar & sen behöver ha hjälp med att få förklarat för sig att det inte är något fel på dem förutom att de har för mkt tid över....
Är det så mkt viktigare än en tre månader gammal bebis som ändå ska vara vår framtid!?
Ursäkta mig om jag är bitter men för helvete!!!
T.o.m kvinnan på 1177 blev skit sur på hur VC har hanterat det här....


Kommentarer
Postat av: Cathryn

Du, jag förstår dig precis! Satan så arg jag skulle varit. Hoppas hon kryar på sig snart! Kramar från mig till er alla!

2012-04-06 @ 00:00:13
Postat av: mormor

jag förstår hur orolig du är för teela. det finns väl akutmottagning i Norrköping. ta dej dit med tjejen. Påskkramar från mormor Gertie o morfar

2012-04-07 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0