WorkingGirl..

Skapligt slutkörd i huvudet efter gårdagens jobb...
Var jätte lugnt när jag kom till jobbet så skickade hem C & stod själv i restaurangen resten av kvällen!
Det jag trodde skulle bli en skaplig stängning kl 22 blev istället 24..
Då polisen kom på besök & jag fick sitta & lyssna i 1½ timme istället & lämna vittnesmål! haha
Well, det var inte riktigt va jag hade förväntat mig av min kväll direkt..
Vi får väl se om de hör av sig igen ang. händelsen men det tror jag inte!
Gissar att jag inte heller får skriva något om det så jag låter bli..
Hade inte så mycket med mig att göra dock utan mer om vad jag hade sett under kvällen!
Våra gäster är bra skumma ibland må jag säga..
´
Det är strax tid att ge sig bort mot jobbet igen för ytterligare en dag, idag 14-23 hmm?..
Kom förbi & snacka lite skit, käka en bit mat eller häng i baren vettja!
Annars kan ni ju alltid komma förbi & spana på min man som även han jobbar idag.. hahahah
Ha en bra dag alla!
xox
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0