Dreams..

Pjuuh.. Det blev körigt där ett tag på jobbet igår men jag tror vi redde ut det! =)
Well, jag gör ju mina timmar iaf kan man säga & dricksen ska jag väl inte heller fnysa åt..
Det är väl såhär mina veckor kommer se ut nu i 1½ månad - ledig söndag, måndag, jobb tis-lörd..
Skönt med sådant schema för en gångs skull, spec nu när mannen ska iväg på en massa utbildningar & lämnar oss själva hemma några dagar varannan vecka!
Buu, kommer längta ihjäl oss..
´
Åååh brukar ni komma ihåg vad ni drömt för något föresten?!
Inatt drömde jag att jag gifte mig IGEN!...
Har hänt tre gånger nu, förra gången hade jag ett sjuuuukt stort bröllop & det var INGEN som kunde ha större efter oss för det var SÅ stort & mastigt!! hmm?
Inatt drömde jag om det igen men den här gången hade vi ett mindre, mer intimt sådant..
Lite mer verklighetstrogen åt det hållet jag faktiskt vill ha!
tårtan hittar ni hos Angelica..

´
Hmm så vad betyder egentligen det här nu då?
Behöver åka ut till E & E & läsa i deras drömtydar-böcker.. haha
Vad har ni haft för drömmar?
xox

Kommentarer
Postat av: Jenlen

jag drömmer en massa & kommer oftast alltid ihåg vad jag drömt länge efteråt, knäppt men :) tack snälla förresten!

2011-09-11 @ 16:45:48
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0