Thoughts.. Hmm?



1.
Batteriena i fjärrkontrollen börjar ta slut. Varför trycker jag då hårdare på knapparna? Får batterierna superkrafter då?
.
2. Varför tror Kakan alltid att han ska få resterna av mina mackor, även när tallriken är tom till sista smulan?
Fortfarande när tallriken åker ner i diskhon tror han att det snart ska flya ner något i hans matskål...(!!?)
.
3. Om jag avskyr "fond"väggen i sovrummet..
Varför målar jag inte bara om?
.
4. Nya tv-apparater funkar knappt utan någon form av digitalbox numera..
Hur kommer det sig då att vi köpte en helt splajs ny tv men ingen box & har fortfarande efter 1½ mån inte köpt någon?
Fuck, vad hände med iaf ettan. tvåan & fyran?
Har inte tittat på tv en enda gång på just 1½ månaden även om jag inbillar mig att det visst ska gå att titta på imellanåt..
.
5. Varför vänjer man sig aldrig vid kylan?
Och varför blir det ALLTID kaos första dagen det snöar i trafiken?
Vi vet ju varenda eviga år att kylan är på väg & att snön snart kommer falla..
Klä på er & skaffa vinterdäck i tid för fan! ;P (gäller även mig!!)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Ibland skickar de plagg som ser inte ens ut som på bilden osv.

2011-09-26 @ 07:07:36
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0