Wednesday..

´
Varit iväg en sväng på Erikshjälpen, fikat & strosat runt på stan med H idag..
Även naglarna fixades till imorse! =)
Blev liiite shopping men inte till mig dock..
Älsklingen fick en liten överaskning när jag kom hem & är han glad så är jag glad! (oftast iaf!)
´
hahaha stod & garvade en bra stund på Lagerhaus innan det fick bli den påsen..
I den låg det en Laphroaig 18 årig till R bara för att han är han liksom! ;P
Står fint i hyllan & JA det är jag som tycker han bör fylla ut whiskeysamlingen lite mer..
´
.........................................................
Klänningen från GinaTricot fick följa med hem redan igår & armbanden skulle vara fina till..
Stolarna från Studio21 då? Aaaaah de skulle sitta fint..
Fint, fint, fint! =)
Visst är det jul snart?! hmm haha
Nu väntar strax jobbet & IFK match, vi får väl se hur körigt det blir men hoppas på att få sluuta till elva ikväll..
Då ska det hem & mysas!
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0