Shop til´you die!

Föresten så kanske ni gissade att det blev en del shopping under våra lediga dagar!?
Har glömt visa & ändå kommer ni inte få se allt.. ooopps..
;)
Men det blev lite blandat, lite till mig, lite till Räkan, present till S & lite smått & gott!
Cardigan.Tröja.mamaByxa / H&M  .... Väska / Lisbeth Dahl
´
Blev även två paraply, underkläder & lite annat från H&M! Såklart! hmm
´
Kappa.Tröja m mocka detaljer / Karem Millen
´
Pitstopen på karen Millen som min man lurade in mig på slutade med ett hål i plånboken men aaack så kär jag är.. =)
Snyggast kappan jag sett på väldigt länge!
´
´
Jepp, Min äslakde Jeffrey fick också följa med hem & tillsätta glamour i samlingen..
Ni som inte äger ett par ÄN, kommer bli duktigt förvånade över hur galet sköna de faktiskt är att gå i!!
Älska, älska, älska..
Hittade dessa på Flying A! <3
´
´
Oooooch Bebbe kläder till Räkan såklart!! <3
Förbannat synd att inte F får någon provision för det hon säljer haha för då hade hon blivit rik..
Tanken var att vi skulle hälsa på henne på jobbet men ist stod grabbarna mest & drog i varandra medans F & jag gick bananas på Lindex barnavdelning! haha
´
Så här har ni ett urval av det som fick följa med hem från Ystad & köpenhamn förra veckan..
Meen i väskan låg det också bl.a en bärsjal från Granit som jag fick av Pappa & N, några tröjor, R´s nya Levis & lite annat smått & gott.. nom nom nom
´
Nu ska jag strax trampa mig bort mot jobbet för första passet på 9 dagar.. Woohoo!
xox

Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Vore grymt om du tog en titt i min bloppis!

Senaste: Snygga vinterjackor, Air max 90 & mycket mer!

Allt till fyndpriser hos stuffstuff.blogg.se



Önskar dig också en trevlig kväll. Kram!

2011-09-06 @ 17:25:36
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ohh! Du har så sjukt snygg stil!! Skulle lätt kunna kopiera den rakt av! Men då ör nog min plånbok..hahaha!

Fattar inte varför jag aldrig får ihop min stil.. =S



Hahaha, min pöjk vill oxå ha en onepice! =) Lurar på att köpa en åt han, men vet inte vilken han vill ha... =)

2011-09-08 @ 13:41:34
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0