Pourpres Rebelles..

mobilkameran är tyvärr inte alltid den bästa.. :/
.
Iaf så har vi här C´s nya naglar..
Fixade & fina! =)
Hoppas bara de håller nu & att hon inte biter sönder dem haha..
Blev rosa/lila istället för fransk manikyr som hon ville ha men det blev bara roligare för mig!
Rätt tradigt att sitta & göra det andra även om det blir jävligt snyggt det med.. :)
För en som undrar så har jag ingen utbildning what so ever därför får vännerna sitta försökskaniner men tycker ändå jag lyckas få till det ganska bra!
Har ju suttit & inspekterat när mina egna har blivit gjorda på salong nu i några år så där kan jag varenda moment i sömnen.. haha
Man lär sig en hel del av att bara sitta & titta! :P
Gelé med UV-lampa är det jag gör dem i & nu när jag ska ha lite paus med mina egna & får göra dem själv så kan jag lika gärna göra på tjejerna också..
Gissar att jag kommer ha en del dötid framöver när jag ska vara hemma från jobbet så why not?!!
xox
.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe, jag vet vad du kan få göra på mig framöver! blink, blink

2011-09-27 @ 19:52:06
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0