One Ordinary Wednesday..

Uuuuh sega dag...
Varken sugen på att gå utanför dörren eller jobba  idag!
Men verkligheten säger något annat..
Jobb från 14 & innan det måste Kakan ut på en sväng igen!
Även halsbrännan är här & knackar på.. Buu
R är inte heller hemma & det är lustigt hur tomt det är när han inte är här..
Dumma utbildning i Linköping.. haha
Bättre att han åker till Skottland & London nu för då kan jag förstå att han är iväg! haha
Vadå sova på hotell när vi bor 20 min från Lkpg, jäkla Harry´s hittepå & stackarn som inte ens vill... hihihi
Hoppas han kommer hem ikväll igen precis som igår, jeeiii så behöver jag iaf inte somna själv! ;P tss
Vad ska ni göra denna onsdag?!
Jag ska hålla tummarna över att få sluta tidigt idag.. hmm?
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0