2011.09.26

.
Pjuuh, hemma igen!
Försäkringskassan ang. föräldrapenning & graviditetspenning - check!
Upp till Harry´s få underskrift av chefen & skriva ut papper - check!
Ner till försäkringskassan igen - check!
Lunch - check!
Postterminalen & hämta paket - check!
Dö i soffan - check, check!
.
Fick en schysst handläggare på försäkringskassan också haha, där har ni en kvinna som kan snacka..
Överdriver nog inte om det var 300 ord i minuten alltså!
Skit snurrigt & jag spenderade nog timmen som var bokad mest genom att sitta som en frågetecken & glo på R efter hjälp..
Men han fattade inte så mycket han heller! :P
Trevlig var hon iaf, inte ens hälften så barsk som hon lät på telefon..
.
Resten av dagen vet jag inte riktigt hur den ska spenderas men det blir med min man iaf eftersom han drar iväg på nästa utbildning imorgonbitti!
Mycket resande nu & sova bort några dagar i veckan..
Känns hyffsat ruttet men jag & Kakan klarar oss! ;)
Fick med mig en påse med "lite nytt" också föresten från stan.. Jeeiii
Visar det lite senare..
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha försäkringskassan, usch dom är jobbiga. Varför måste det vara så komplicerat?

2011-09-26 @ 20:39:53
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: bella

kanske de ;) allt bra med dig ? kram .:)

2011-09-27 @ 09:54:54
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0