13.14

nya favvo klänningen kommer från GinaTricot tro det eller ej...
bälte.mormors gamla/väska.kamelo/converse
.
Gårdagen var trevlig, det blev film med S.E & M efter jobbet & jag måste säga att The Bucket List är så värd att se!!
Den handlar om två cancersjuka människor (Jack Nicholson & Morgan Freeman) som träffas på en sjukhus där de delar rum..
Dessa två bestämmer sig iaf efter många om & men för att leva livet!
Mer än så tänker jag inte skriva!!
Resten får ni se själva.. =)
.
Så vad händer idag då?
Här har babe precis kommit hem iaf & bara bråkar med mig..
Nu påstår han att jag har snott alla tädarna också hahaha!
Det kaske jag har också but I will never tell... ;P
Förutom detta så ska jag strax gå & jobba halvdag, hoppas på att få gå tidigt så jag ka få komma hem & umgås lite med min man innan helgen drar igång igen!
.
Jobb, jobb, jobb.. Det är ju skillnad på kläder & kläder.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0